Hotel Dumort

Hlavní sídlo upírů

Vestibul je první, co uvidíte, pokud se vám podaří dostat až dovnitř hotelu. Kdysi sloužil jako recepce.  Levá hlavní chodba je zcela rozpadlá a zábradlí je také vratké, Mramorová dlažba již pomalu zapadá prachem. Vestibul je jediné místo, kam mohou bytosti vstoupit, aniž by nedovoleně narušili teritorium.

Salonek slouží pro volný čas, jak během dne tak i noci. Nachází se zde hromada starožitných kusů nábytku, dekorací a polic s knihami a i dokonce i televizi. Upír si sem může přinést svou lidskou oběť, ale musí snést fakt, že zde asi nebude sám, a proto se doporučuje, aby se upír i s jídlem přesunuli někam, kde je větší klid.  

Sídlo neopeřených jsou vznešeně nazvané betonové místnosti, které slouží k udržení velmi mladých a neposlušných upírů. Záleží na chování neopeřeného, jak dlouho tu bude a jakým praktikám bude vystaven. Při těžkých stavech jsou připoutáni železnými pouty, odloučení od pravidelného přísunu krve a jiné.

Sklad s krví je obrovská místnost s hromadou mrazniček. Tuto krev upíři kradou z nemocnic a krevních bank po celém městě, a to velmi často kvůli potřebám celého klanu. Do této podzemní místnosti má přístup každý upír, ale vchod je pernamentně střežen a neopeření upíři mohou vstoupit pouze s doprovodem staršího upíra. 

Jídelna slouží spíše k setkání a zasedání klanu. Nachází se nedaleko salonku, je zde i mraznička, která je doplňována ze skladu. Jedná se o nejlépe vypadající místo celého hotelu. Dlouhý mahagonový stůl a židle, stěny zdobí nástěnné malby přírody. Na zemi je perský koberec a lustry přidávají na luxusu.

Jedno z rozpadlých schodišť vede k obytným jednotkám, druhé zase do podzemí hotelu a třetí zase do vestibulu. Schodiště jsou v různém stavu, některé vcelku dobré, jiné zase zcela nepoužitelné. Přes den jsou většinou tiché a v noci mohou nahánět strach. Všechny jsou však stejně lemované a zdobené.


Pokoje Dumortu

Každý upír dostává svůj pokoj, se kterým může dělat, co chce a vodit si do něj koho chce. Pokud si tam však vede někoho jiného, než je civil, měl by o tom informovat vůdce klanu, nebo jeho zástupce kvůli případným konfliktům. 

22.  Aella Bloodworth

2016 - 2020 © Shadowhunters RPG
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky